Naszym zdaniem
Przyjemny hotel harmonijnie wtopiony w zielone, tropikalne otoczenie, zaangażowany w ochronę środowiska. Usytuowany przy plaży, oddalony od centrum, spokojny - zdaje się być idealnym miejscem na relaksujący wypad z możliwością wycieczek i rejsów.
Położenie
Przy prywatnej, piaszczystej plaży Klong Muang, ok. 12 km od miasteczka Ao Nang, 35 km od lotniska w Krabi, 25 km od miasta Krabi, 9 km od parku narodowego. W sąsiedztwie sklepiki, bary i knajpki z lokalną kuchnią.
Wyposażenie
Lobby na 4. piętrze z widokiem na morze, bezpłatne łącza internetowe, kącik internetowy, kantor wymiany walut, punkt informacji turystycznej, sale konferencyjne, pralnia, Beyond Cafe (śniadania), Beach Bar&Restaurant z częścią na zewnątrz (kuchnia tajska i międzynarodowa), własna piekarnia.
Pokoje
Villa garden - zaprojektowane w unikalnym sześciokątnym kształcie, inspirowanym plastrem miodu pszczół. Na wyposażeniu: sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka, wc, szlafroki, kapcie), telewizor, sejf, minibar, WiFi, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon lub taras (widok na ogród). Powierzchnia ok. 48 m kw.
Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania i kolacje
FB - śniadania, obiady, kolacje
Napoje do obiadów i kolacji płatne
Sport i rozrywka
Podłużny basen tuż przy plaży (darmowe leżaki, parasole, ręczniki), fitness center, warsztaty kulinarne, Kanda Spa - zabiegi na bazie naturalnych produktów. Hotel nie prowadzi animacji, okazjonalnie występy.
Dla dzieci
Nie ma infrastruktury przeznaczonej dla najmlodszych gości.
Prace remontowe
Od 1 maja 2024 do 15 listopada 2024 trwać będą prace konstrukcyjne nowego basenu, strefy fitness oraz nowych pokoi.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.